Quists dentals

“Cal visitar a l’odontòleg per prevenir el quist”

1ª visita gratuïta

Què són els quists dentals?

Els quists dentals o odontogènics són bosses amb contingut líquid associades a dents o independents, sempre dins l’os.

Els quists dentals són freqüents i representen una de les principals causes de pèrdua d’os. Hi han quists de diferents orígens, però els més habituals són deguts a dents que han patit infeccions i a dents que han quedat retingudes dins l’os sense erupcionar.

Les dents més afectades per quists són els queixals del seny i els ullals superiors. Sovint no manifesten cap símptoma dolorós i només es diagnostiquen gràcies a les radiografies. Per això, ja sigui a les revisions com davant de qualsevol procés inflamatori o infecciós, cal visitar a l’odontòleg i fer-se les radiografies pertinents per poder obtenir un diagnòstic acurat.

Si tens un quist dental pots demanar una cita online.

Dr. Xavier Gutiérrez

Cirurgian Maxil·lofacial

“El nostre objectiu és la teva salud bucal”

Si és la primera vegada que ens visites o si tens qualsevol urgència, pots demanar una cita online. A més, la primera visita és gratuïta.