Extracción dental de un diente roto

Extraccions dentals

La solució a la dent trencada

“Gràcies a la nostra tecnología dental no notaràs que et falta una dent”

Què és una extracció dental?

Una extracció és quan no hi ha cap possibilitat de restaurar una dent, cal recórrer a la seva extracció dental.

Sovint és un tractament temut però amb les tècniques d’anestèsia local actuals i la sedació conscient no té perquè ser un procés traumàtic.

A més, no es pateix la incomoditat estètica de veure’s sense la peça dental gràcies a les pròtesis dentals provisionals que substitueixen des d’una a totes les dents que s’extreuen ja al mateix moment de la cirurgia.

Si tens una dent trencada i no t’has de fer una extracció dental pots demanar una cita online.

Extracción dental

CAMP QUIRÚRGIC ESTÈRIL

La transmissió d’infeccions a través de les mans del personal sanitari o mitjançant el material contaminat és un risc per als pacients i per a l’èxit dels tractaments quirúrgics com són totes les cirurgies. Per tal de garantir l’esterilitat del camp operatori tenim un protocol estipulat que consta de 4 mesures principals:

• En rentem les mans, ja que la higiene de les mans és la principal mesura per evitar les infeccions, ja que està demostrat que les mans del personal sanitari són la via principal de transmissió, a causa de la flora bacteriana de la pell. Per això abans de qualsevol tractament ens rentem les mans amb sabó neutre i, per les cirurgies, amb sabó quirúrgic.
  • Ens posem guants que serveixen de barrera protectora per a la transmissió d’infeccion. Cal emprar guants en tot contacte amb sang, fluids corporals, membranes mucoses o pell no íntegra.
  • Pintem o netegem amb clorhexidina al 2% la pell de la cara que entra en contacte amb els guants. La clorhexidina és un antisèptic, és a dir, un producte dotat d’activitat antimicrobiana per actuar sobre la pell, però sense ser tòxic.
  • Tot el material utilitzat està minuciosament esterilitzat gràcies a la neteja en 2 fases: la primera és manual i la 2a, un cop sec i embossat, és sota la calor humida a 134ºC de l’autoclau.

Dr. Xavier Gutiérrez

Cirurgian Maxil·lofacial

“El nostre objectiu és la teva salut bucal”

Si és la primera vegada que ens visites i t’has d’extreure una dent, pots demanar una cita online. A més, la primera visita és gratuïta.